Bevorder de doorstroom van gasten met een self-service Check-in kiosk
Met de reisbeperkingen naar het buitenland hebben we op vakantie gaan in Nederland herontdekt. Dat merkt ook de recreatiebranche in Nederland maar al te goed. Het aantal reserveringen bij recreatieparken in eigen land loopt aardig op.
Met de beperkingen van de Coronamaatregelen kwam de vraag vanuit Julianahoeve om de receptie te ontlasten, omdat veel gasten op anderhalve meter helpen, zonder daarbij de wachttijden te veel te laten oplopen, een te grote uitdaging werd. De Check-in Kiosk lag in no-time op de ontwerptafel, waarna er in snel tempo koppelingen met het reserveringssysteem werden gemaakt.
Gasten van het vakantiepark kunnen nu voortaan inchecken zonder tussenkomst van een receptie en direct gaan genieten van hun vakantie.
Wat zijn de voordelen van een Check-in kiosk?
De Check-in kiosk zorgt voor een goede ontlasting en makkelijkere doorstroom van gasten bij het inchecken. De voordelen en mogelijkheden op een rij:
- Inchecken zonder tussenkomst van een receptie
- Buiten de receptietijden kunnen inchecken op basis van een code
- Uitgifte van de CAT Card bij de kiosk
- De CAT Card is te koppelen met het toegangssysteem tot uw park
- Een directe koppeling met reserveringssoftware
- Openstaand saldo van gasten kan bij de self-service kiosk voldaan worden
Voorbeelden van koppelen met een toegangssysteem
Julianahoeve maakt bij de toegangscontrole gebruik van een reserveringscode en pincode die de gast ontvangt bij het boeken. De koppeling voor de reservering werd deze keer gemaakt met Stratech.
De Check-in kiosk geeft de CAT Card uit, waarmee de gast vervolgens het terrein op en af kan.
Daarnaast kan met de CAT Card worden betaald voor faciliteiten op het park.
Nieuwsgierig geworden of de Check-in kiosk een welkome aanvulling op uw terrein kan worden? We beantwoorden graag al uw vragen.