Een ongeluk zit in een klein hoekje.

Het nieuwe toeristenseizoen is van start gegaan, de coronamaatregelen zijn vervallen en dat samen maakt dat we er allemaal weer volop zin in hebben. Schiphol stond vol met enthousiaste vakantiegangers, die uiteindelijk in de drukte soms wat minder enthousiast werden, maar ook in recreatief Nederland mag wat betreft de drukte niet geklaagd worden. We trekken er allemaal massaal op uit en de campings en vakantieparken worden dan ook weer druk bezocht. Wat een genot! Vrijheid, blijheid, maar in enthousiasme soms samengaand met wat aanrijdingsschade. De eerste meldingen zijn bij ons al weer binnen gekomen.

Aanrijdingsschade

Een ongeluk zit in een klein hoekje. Met kinderen op de achterbank de aandacht erbij houden of met stress of vol enthousiasme gebruik maken van toegangscontrole, dat gaat niet altijd even makkelijk. Te scherp indraaien, te dicht naar een zuil rijden om een kaartje aan te bieden, achteruitrijden en daarbij een camera of systeem over het hoofd zien. Het lijkt zo eenvoudig om te voorkomen, maar het overkomt menigeen.

 

Gelukkig zijn de meeste parken goed verzekerd en kan er van alles opgelost worden, maar hoe fijn zou het zijn als de hulptroepen heel snel kunnen komen om een systeem weer werkend te krijgen. Hinder bij de toegangscontrole wil je immers zo snel mogelijk verholpen hebben. De afdeling service en onderhoud van C.A.T. Control Systems is hier op ingericht. De servicemonteurs zijn 24/7 bereikbaar, waarbij klanten met een storingscontract prioriteit hebben bij het weer werkend krijgen van een systeem. Er zijn hier optioneel tijdelijke installaties voor beschikbaar, om het ongemak zo snel mogelijk te verhelpen.

Storingen en ongemak

Met de start van het seizoen is het vaak ook het geval dat medewerkers weer goed wegwijs moeten worden met het systeem. Daarbij gebeurt het geregeld dat mensen op allerlei knoppen gaan drukken en instellingen wijzigen, met tot gevolg dat een systeem niet meer goed werkt. Wat is het fijn als er dan snel contact kan worden opgenomen met een storingsdienst of helpdesk om het systeem weer aan de praat te krijgen. Maar ook in gevallen van foutmeldingen, kaarttekorten, etc. staan wij graag voor u klaar.

Volledige ontzorging op het gebied van toegangsbeheer

Omdat we allemaal als geen ander weten hoe belangrijk het is om niet te lang te hoeven wachten en te blijven zitten met een vervelend probleem, staan de monteurs van C.A.T. gedurende het gehele toeristenseizoen graag klaar om de klanten zo veel mogelijk te ontzorgen.

Wilt u in volledig ontzorgd worden, dan bieden wij u de mogelijkheid van een storings- en onderhoudsovereenkomst. U heeft dan recht op:

  • helpdeskondersteuning
  • onderhoud
  • ruilunitservice
  • voorrang bij storingen, ook buiten kantoortijden en in weekenden
  • korting op reiskilometers, reisuren en arbeidsloon bij storingen

Wij handelen snel en kordaat en doen er alles aan u zo min mogelijk overlast te laten hebben. Service zit in ons DNA.

Geïnteresseerd in een van onze contracten ter ondersteuning? Wij informeren u graag.

C.A.T. Control Systems B.V. – service en onderhoud

Dav

Recommended Posts