Helpdeskondersteuning

De opstart van een seizoen gaat vaak niet zonder slag of stoot. Nieuwe collega’s, nieuwe reserveringen, aanpassingen in regelgeving en beleid, kortom: veel nieuwe uitdagingen. Enige tegenslag kan daarbij de nodige stress veroorzaken. Juist om deze stress tegen te gaan en onze klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn, heeft C.A.T. Control Systems B.V. een eigen helpdesk om haar klanten op het gebied van toegangsbeheer zo goed mogelijk terzijde te staan.

De wijze van toegang ontwikkelt zich gedurende de jaren

Tijdens het werk ontstaat de vraag om vernieuwing en verandering. Zo wordt bij meer drukte de vraag om toegangsbeheer steeds belangrijker. Bij veel drukte op piektijden ontstaat de vraag naar spreiding van deze drukte. Bij oponthoud volgt de vraag naar minder oponthoud en een betere beleving en uitstraling naar de gast. Zo ontstaan er telkens nieuwe wensen en behoeften waar ondernemers op sturen. Belangrijkste doel dat daarbij voor ogen staat is een stuk ontzorging.

Ontwikkelen en meebewegen

Juist vanuit de roep om ontzorging en steeds verder gaande ontwikkelingen, blijft C.A.T. Control Systems altijd goed in gesprek met haar klanten. Wat zijn de nieuwe wensen en eisen? Wat kunnen wij hierin betekenen? Dit maakt dat wij als bedrijf nooit stilzitten en altijd meebewegen met de vraag in de markt. Juist gezien de eigen producten en mogelijkheden zijn wij hierdoor altijd in staat om te komen tot producten op maat. Wij ontwikkelen op vraag en inzicht, in overleg en samen met de klant.

Nieuwe functionaliteit vraagt om ondersteuning

De introductie van vernieuwingen vraagt het nodige van de mensen op de werkvloer. Zij moeten telkens meeschakelen in het hele proces. Waar eerst een slagboom met barcodekaarten stond, moeten ze nu bijvoorbeeld overschakelen naar kentekenherkenningsregistratie. Niet heel ingewikkeld, maar wel anders. Dit roept nog wel eens de nodige vragen op. Tel daarbij op dat niet ieder persoon even flexibel is in het omgaan met veranderingen, dan kan dit nog wel eens zorgen voor de roep om hulp.

Toegangsbeheer op een vriendelijke manier

Omdat C.A.T. Control Systems niet alleen betrouwbare kwalitatief goede oplossingen op het gebied van toegangsbeheer wil leveren, maar vooral ook gebruiksvriendelijk wil zijn, is er de beschikking over een helpdeskafdeling die de klanten graag van dienst is. Zijn er punten waar tegenaan wordt gelopen, is een instelling lastig om te maken of is er behoefte aan assistentie, dan is onze helpdesk daar voor ondersteuning en een helpende hand. Blijkt er toch meer aan de hand te zijn? Dan zijn onze mensen op de helpdesk de schakel in het bedrijf naar een zo goed mogelijke oplossing.

 

C.A.T. Control Systems BV

Toegangsbeheer en klantondersteuning op een vriendelijke manier

Recommended Posts