Helpdesk en service 24/7

Ondersteuning

Wij zijn overtuigd van onze producten en systemen, net als vele klanten met ons. Dit neemt niet weg dat het fijn is om een vangnet te bieden waar onze klanten op terug kunnen vallen.Dit doen wij tijdens kantooruren met onze helpdesk. Buiten kantoortijden staat de storingsdienst paraat.

Onze helpdesk

Tijdens kantoortijden is onze helpdesk goed bemand om u met raad en daad te assisteren. Komt u ergens niet uit, bel ons dan gerust. Voor al onze klanten is de helpdesk gratis inbegrepen. Wilt u onze helpdesk inzetten voor extra hulp bij aanpassingen en uitbreidingen, dan bieden wij u hier vooraf een offerte voor aan.

Buiten kantooruren blijven wij bereikbaar met onze storingsdienst. Loopt u tegen problemen aan, dan kunt u zich als klant bij onze storingsmonteurs melden. Zij zullen u zo goed mogelijk van dienst zijn en ontzorgen. Veelal lukt dit telefonisch, met dank aan onze support tool. Dankzij deze support tool kunnen wij uw computer tijdelijk overnemen, waarbij wij, met uw toestemming, de storing via uw computer kunnen verhelpen.

Ik help u graag!

De opstart van een nieuw seizoen gaat vaak niet zonder slag of stoot. Nieuwe collega’s, nieuwe reserveringen, aanpassingen in het systeem, kortom: veel nieuwe uitdagingen. Vanaf de helpdesk help ik u hier graag bij!

Storing melden

Ondersteuningstool

Om online ondersteuning te krijgen van een van onze gekwalificeerde servicemonteurs, is het noodzakelijk om onze ondersteuningssoftware te downloaden. Met deze ondersteuningstool kunnen we een verbinding met uw computer tot stand brengen en, met toestemming, uw probleem verhelpen.

Extra zekerheid? Dat is mogelijk met onze contracten

Wij hebben diverse mogelijkheden om onze klanten zo goed mogelijk te ondersteunen en te ontzorgen.

  • Helpdeskovereenkomst (incl. bij onze installaties)
  • Onderhoudscontract
  • Onderhouds- en storingscontract

Onderhoudscontract

Onze producten zijn gemaakt van hoogwaardige materialen die lang meegaan. Dit neemt niet weg dat het aan te bevelen is om een jaarlijks onderhoud toe te passen. Zo signaleren wij eventuele aandachtspunten tijdig en kunt u uw systeem in topconditie houden. Binnen onze onderhoudscontracten zijn de kosten van kilometers, reisuren, monteur en kleine gebruiksmaterialen inclusief.

Onze contractmogelijkheden

Helpdesk

Wanneer u een installatie van ons heeft, heeft u daarmee toegang tot onze helpdesk. Deze service bieden wij onze klanten graag.

Onderhoud

Uw installatie 1x per jaar laten controleren door onze onderhoudsmonteur.
Dat houdt uw installatie in topconditie.

Storing en onderhoud

Voorrang bij storingen en daarbij het recht van een monteur op locatie wanneer zich in het weekend een storing voordoet.

“Een stukje onderhoud, ontzorging en zekerheid. Dat geeft een prettig gevoel”.

Een storing voor u is een uitdaging voor mij.

Als u onverhoopt tegen een storing oploopt die telefonisch niet eenvoudig te verhelpen is, kom ik graag naar u toe. Ik zorg er graag voor dat uw installatie weer de goede diensten kan verlenen.

Service en onderhoud