Ondersteuning
Tijdens kantoortijden is onze helpdesk goed bemand om u met raad en daad te assisteren. Komt u ergens niet uit, bel ons dan gerust. Voor al onze klanten is de helpdesk gratis inbegrepen. Wilt u onze helpdesk inzetten voor extra hulp bij aanpassingen en uitbreidingen, dan bieden wij u hier vooraf een offerte voor aan.
Buiten kantooruren blijven wij bereikbaar met onze storingsdienst. Loopt u tegen problemen aan, dan kunt u zich als klant bij onze storingsmonteurs melden. Zij zullen u zo goed mogelijk van dienst zijn en ontzorgen. Veelal lukt dit telefonisch, met dank aan onze support tool. Dankzij deze support tool kunnen wij uw computer tijdelijk overnemen, waarbij wij, met uw toestemming, de storing via uw computer kunnen verhelpen.
Wij hebben diverse mogelijkheden om onze klanten zo goed mogelijk te ondersteunen en te ontzorgen.
Wanneer u een installatie van ons heeft, heeft u daarmee toegang tot onze helpdesk. Deze service bieden wij onze klanten graag.
Uw installatie 1x per jaar laten controleren door onze onderhoudsmonteur.
Dat houdt uw installatie in topconditie.
Voorrang bij storingen en daarbij het recht van een monteur op locatie wanneer zich in het weekend een storing voordoet.